Effektiv lagerhantering med Simple Stock Manager
Simple Stock Manager är en gratis och kompakt app designad för att hjälpa användare att effektivt hantera produktlager och kontrollera inventarier. Med funktioner som möjlighet att lägga till produktinformation som namn, produkt-ID och inköpspris, ger appen en grundlig översikt över lagret. Användare kan också registrera produkttransaktioner, både in- och utleveranser, och få en lista över produkter med låg lagerstatus baserat på inställda gränser. Detta underlättar beslutsfattandet kring inköp för att hålla lagret i balans.
Appen erbjuder även en QR- och streckkodsläsare för att enkelt registrera produkter och har kraftfulla sök- och filterverktyg för att navigera bland transaktioner och produkter. Dessutom kan användare exportera produkt- och transaktionsrapporter i Excel- eller PDF-format, vilket möjliggör delning och borttagning av dessa rapporter. Med en backup- och återställningsfunktion för lagerdata och en grafisk översikt över in- och utleveranser, blir Simple Stock Manager ett värdefullt verktyg för alla som behöver hålla koll på sitt lager.